"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2013. március 3., vasárnap

TAVASZI TÖLTÖTT TOJÁS



















Csodálatos idő van, a nap szikrázóan süt, a kedvem pedig még jobb ettől. Míg szundikált a család, addig megterítettem és egy üde tavaszi reggelivel vártam, a felébredést. Az asztalon volt, friss sonka, töltött tojás, primőr zöldségek, pirítós kenyér és igazi narancslé... Ennél jobban már nem is indulhatna a vasárnapunk. Utána jöhet egy nagy séta a kutyákkal, a közeli Duna parton...



Töltött tojás: személyenként 2 tojás, vaj, mustár, sűrű tejszín, só, őrölt fehér bors.



A tojásokat keményre megfőzzük, majd teljesen lehűtjük. Félbe vágjuk őket, majd a sárgájukat kiskanállal egy tálba kaparjuk. Villával összetörjük, és kikeverjük krémesre a vajjal, a mustárral, a tejszínnel és a sóval borssal. Csillagcsöves nyomózsákból a fehérjékbe visszatöltjük a tojáskrémet. Aprított újhagyma szárral meghintjük és pirítóssal tálaljuk.








A cicám is élvezi a napsütést...






Illéskrisz Konyhája




11 megjegyzés:

  1. De édes az a cica!! :) A receptet köszi, ki fogom próbálni, nagyon gusztusos, a képek csodásak! :)

    VálaszTörlés
  2. Akár húsvéti reggeli is lehetne, csodálatos!

    VálaszTörlés
  3. Mosolygós hangulatúak a képek, tojásokat kipróbálom, cica tündér! :)

    sherpa

    VálaszTörlés
  4. Ez aztán a reggeli! Nem utasítottam volna vissza! :-))

    VálaszTörlés
  5. Ha így kezdődik a reggel, akkor már rossz nem lehet a nap! :) Nagyon guszta! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindig pástétomot tettem a töltött tojásba, így is ki kell próbálnom. Vidám, hangulatos, finom reggeli volt!

    VálaszTörlés
  7. Ilyen finom reggelire én is szívesen ébrednék. Nagyon guszta. Éppen töltött tojás receptek után kutakodom, kifogom próbálni. Nagyon aranyos a cicusod. :)

    VálaszTörlés
  8. Én nem igazán kedvelem a töltött tojást, de most azt hiszem megkívántam. ;) Nagyon guszta. :)
    A cicád nagyon édes.

    VálaszTörlés
  9. Én viszont nagyon szeretem a töltött tojást, és a tiéd igazán csalogat. Szépen dekoráltad, és a családod örvendhetett a finom reggeliért. A cicád tündéri aranyos. Szinte majdnem megkönnyeztem mert az én cicám melyet mult Májusban el kellett altatni, nagyon hasonlitott a kis cicádhoz, de még van egy másik aranyoska, kis vörös-barna perzsa cicus.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon napsütéses képek!Gyönyörű a tálalás mint mindig :) Én is imádom a tojáskrémet! :)

    VálaszTörlés
  11. Valóban csodaszép reggeletek volt... és ezek a töltött tojások... nyami, nagyon szeretem! Nagyon szép és hangulatos a terítés is - a terítéked miatt (is) imádok hozzád benézni. :)

    VálaszTörlés