"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. október 17., szerda

FORRÓ ALMÁS TÁSKA













Kaptam egy kosár finom almát. Szép pirosak, ropogósak szinte kínálják magukat. Esténként megpucolok párat, gerezdekre felvágom őket és máris kész az esti nassolni valónk... Legalább így tudok a gyerekekbe némi vitamint is beletölteni... Hogy valami finomság is készüljön a kosár almából, a Csiperke blogjában olvasott Forró almás táskára jutott a választásom. Nagyon finom almás édesség, egy kicsit hasonlítva a McDonald's gyorsétterem pitéjéhez. Minden utasítást követve dolgoztam, így  külön most nem írom le a receptjét, mert Csiperkénél máris elolvasható. Köszönöm a receptet, nagyon ízlett mindenkinek, máskor is el fogom készíteni. Szerintem más gyümölcsös töltelékkel is bátran fogok majd kísérletezni.





Illéskrisz Konyhája




7 megjegyzés:

  1. Fantasztikusak a fotók, el is hiszem, hogy finom volt! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy sikere volt!:)) Pont egy héttel ezelőtt csináltam a tesóméknál, és nekik is nagyon ízlett. Azt mondták szeretnék, ha ezt minden héten megismételném.
    Terveztem már eredei gyümölcsökkel is elkészíteni, de valahogy végül mindig az almásnál kötök ki. Talán azért, mert alma mindig van itthon... :))

    VálaszTörlés
  3. Hát ez nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
  4. Fimom! Mert tele a szám! ;-)) Keksszel. De ezt is szívesen kóstolnám! :-))

    VálaszTörlés
  5. Isteni finom...csorog a nyalam! Imadom az almas sutemenyeket, es plane melegen meg finomabb!

    VálaszTörlés