"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. március 14., szerda

TONHALAS BABSALÁTA












Hoztam Nektek egy könnyed saláta féleséget. Én ma, csak ezt ettem. Kicsit savanykás, kicsit borsos, szóval úgy ahogy volt, finom volt. Pár perc alatt összedobható, könnyű étel. Ha csak magában esszük akkor pirítsunk mellé toast kenyeret, ha köretként adjuk, akkor jól megy a sültekhez. Nem vacakoltam a bab főzésével, kinyitottam egy jó minőségű fehér bab konzervet. Finom volt.


Hozzávalók: 25 dkg főtt fehér bab vagy 2 doboz konzerv bab, 2 doboz tonhal, 1 fej lila hagyma, 1 citrom leve, kevés oliva olaj, só, bors, petrezselyem.


A babot leszűrjük, a tonhalról leöntjük a felesleges levet. A hagymát apró kockára felvágjuk és kissé lesózzuk. Egy tálba öntjük a babot, hozzákeverjük a hagymát, kevés oliva olajjal meglocsoljuk és ízesítjük sóval, borssal, citromlével. Lazán átforgatjuk. A végén óvatosan hozzákeverjük a tonhal darabokat és megszórjuk vágott petrezselyemmel. Jégbe hűtjük, majd lila hagyma karikákkal feldíszítve, pirítóssal tálaljuk.



És Díjat kaptam Anikótól, Nyammm-tól....Köszönöm, hogy gondoltatok rám!



 
Szabályok:

1./  Linkeld be annak blogját akitől kaptad a díjat.

2./  Tedd ki a blogodban.
3./  Add tovább olyan négy blognak, akiknél szívesen és többször is kommentelsz.
4./  Add még tovább kettő olyan blognak, ahol még nem vagy rendszeres olvasó, vagy csak nagyon ritkán fordulsz ott elő.
5./  Értesítd a díjazottakat, hogy tudjanak róla.
 

Mivel nagyon sok blogot olvasok, nézegetek és szeretek, nehéz a választás és nem szeretnék kiemelni belőlük négyet, ezért küldöm szeretettel MINDENKINEK. Remélem nem gond...



Illéskrisz Konyhája

11 megjegyzés:

  1. Istenien néz ki:) A tonhalat nagyon szeretem, finom és egészséges. Kis mennyiségeknél én sem szoktam vacakolni a babfőzéssel:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, és igazán kedvemre való saláta. Én is szívesen beosztottam volna egész napra. Nagyon szeretem a tonhalat, pl. vörös lencsével, spenóttal, salátának, de legközelebb babbal fogom párosítani.:)

    VálaszTörlés
  3. Én nemcsak a hagymát hagymával, hanem a babot is babbal enném!

    VálaszTörlés
  4. Ki is vettem a főtt babot a mélyhűtőből! Holnap de jó lesz ezt a salátát eszegetni! :)

    VálaszTörlés
  5. RAGYOgOOOO! igen ez mar az en oldalam,/csak hal nelkul mostanaban vegi lettem, es bejott 65 ev utan is/ de en megmondom oszinten hogy mi sok peterselivel esszuk de igy is isteni puszi judit

    VálaszTörlés
  6. ja meg , most csinaltam 6x-ra az ALMAROZSA-t isteni lett de meg mindig nem olyan gyonyoru mint nalad a kepen judit

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a díjhoz és ez a saláta is nagyon jól néz ki!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem ezt a salátát! Jó sok lilahagymával különösen!!

    VálaszTörlés
  9. Lányok!

    Látom nem csak én szeretem az ilyen egyszerű és finom salátákat! :o)))

    VálaszTörlés
  10. Finom volt, köszönöm az ötletet! A tonhal natúr levét is felhasználtam, nem öntöttem le.

    VálaszTörlés
  11. Ütős salátát hoztál!! Magában szívesen megenném akár most is. Hús mellé hal nélküli változatát készíteném. Gratulálok a díjhoz :)!!

    VálaszTörlés