"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. március 26., hétfő

KAGYLÓS-RÁKOS CITROMOS SPAGETTI RUCOLÁVAL












A minap Reninél jártam a Napos oldalon és ott láttam meg ezt a finom "tengeri"-spagettis ételt. Bevallom őszintén, a fotója rabul ejtett, percekig nézegettem annyira elvarázsolt. Persze utána az étel is, mert szeretem az ilyen fokhagymás, herkentyűs ételeket. Ehhez jó partner a fiam, mert csak mi esszük meg ezeket az apró "lényeket", a többiek ettől elzárkóznak mereven... A receptet követve készült el nálam is ez a nagyon egyszerű, de annál finomabb spagetti. Egy kevés kagylót és egy korty rozé bort azért hozzácsempéztem a leírtakhoz, így lett kissé hosszabb a én receptem neve. De ez igazából nem számít, mert ettől eltekintve, mindent ugyan úgy csináltam. Köszönöm Reninek az ízélményt, máskor is terítéken lesz nálam ez az étek...




Illéskrisz Konyhája

11 megjegyzés:

  1. guszta. az a kis hajócska sokat dob az amúgy is klassz fotón. a szalvéta is célirányos a témában.

    off. az ígért emilke nem érkezett. pénteken vagy hétfőn (mához egy hétre) szavamnak állva találkozhatnánk.

    VálaszTörlés
  2. Kagylót én még soha, ideje lenne kipróbálni! A hajó tényleg nagyon aranyos, a kép meg csodás szokás szerint! :))

    VálaszTörlés
  3. A hétvégén étteremben voltunk édes kettesben, és mi is egy tengeri herkenytyűs linguine-t ettünk, igaz kagyló nem volt benne, de isteni finom volt.El is határoztam, hogy itthon is kipróbálom.
    Nálad is csodaszép ez a tál tészta, és persze maga a fotó is:)

    VálaszTörlés
  4. Csodás az étel és a fotót is:) Sajnos nálunk sem mindenki vevő az ilyen tengeri herkenytyűkre, sőt még a spagettire sem.

    VálaszTörlés
  5. Nálam ez teljesen nyerő, nagyon guszta! Bármikor szívesen megeszem:)

    VálaszTörlés
  6. Micsoda finomság, és hozzá ragyogó napsütés... Tökéletes. :)

    VálaszTörlés
  7. Én is vevő lennék rá, és képzeld megvettem életem első csomag rukkola salátáját, mert mostanában saláta hiányom van. Viszont ezt még nem ettem, félek is tőle egy kicsit mert úgy hallottam kesernyés az íze, mi van ha nem jön be, dobhatom ki! Ja és retekcsírát is vettem, hát nem tudom mi van velem, de ez nem én vagyok! :DD Megfertőznek a blogokon látható saláták! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon finomságos, és a fotók csodálatosak!!!:)

    VálaszTörlés
  9. Lányok!

    Köszönöm a kedves hozzászólásokat! :o)

    VálaszTörlés
  10. isteni, ez a mi vilagunk/holland tengeri hajos/szoval nagyon szeretjuk es ha meg finobabbat akkor a kagylot panirozni es tartaar vagy whisky szosz, es halaszkenyer koszi a kepet is judit

    VálaszTörlés