"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. február 25., szombat

KATICABOGÁR SZENDVICS










Mókás reggeli a lányomnak...Egy Horváthországi oldalon láttam meg ezt a szendvicset és annyira elbűvölt a kedves bájával, hogy ma reggel elkészítettem a lányomnak.  Juhtúrós krémmel megkent pirítósok, paradicsomból készült Katicákkal. Olyan kedvesek és nem utolsó sorban még egészségesek is lettek...Tetszett neki. De az olajbogyókat én ettem meg róla...


Juhtúrókrém: 15 dkg juhtúró, 10 dkg tehéntúró, 1/2 fej vöröshagyma, 1 kanál tejföl, só, őrölt kömény, mustár, kevés szárított metélőhagyma. Pirítós kenyér, koktél paradicsom, fekete olajbogyó, petrezselyemzöld.


A túrókrémet kikeverjük a hozzávalókból, a kenyeret megpirítjuk és a képen látható módon feldíszítjük a szendvicseket a Katicákkal.
Jó Étvágyat!




 Illéskrisz Konyhája


12 megjegyzés:

  1. Annyira aranyos, a lányodnak gondolom nagyon tetszett...:) Azt hiszem, így még én is megenném az olajbogyót...:)

    VálaszTörlés
  2. De édik, igazi csajszis reggeli :) bár, szerintem még a fiamnak is tetszene, ő viszont megeszi az olajbogyót!

    VálaszTörlés
  3. De jóóóóóóóóóóóóó!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Jajj, a kislányom odáig lenne ezekért! Katica rajongó :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon aranyosak a kis katicák. Csuda jó ötlet :)!!
    :( már háromszor nem találtam el a szóellenőrzés, talán negyedszerre sikerül

    VálaszTörlés
  6. Mosolyra derítő reggeli! Az olajbogyó az enyémeknek sem jön be. :))

    VálaszTörlés
  7. Egy ilyen szendvicsre az én lányom is vígan kelne fel:) De az olajbogyót nálunk is csak én eszem meg.

    VálaszTörlés
  8. Jaj de aranyosak!Biztos örült neki a lánykád!:)

    VálaszTörlés
  9. A pöttyöket mivel oldottad meg?

    VálaszTörlés