"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. február 17., péntek

CUKORVIRÁG TORTADÍSZ








Minap, Tücsöknél láttam egy seregnyi apró picuri cukorvirágot. Olyan aranyosak voltak, rögtön megtetszettek. Mivel ma nagy tortasütésben vagyok / 2 nagy torta rendelésre.../, máris az egyik tortára, ami egy kislánynak készül, ezeket a pici virágokat képzeltem el. Tegnap nagy elánnal neki is álltam a cukorvirág készítésnek. Minden nagyon flottul ment, csak az volt a bibi, hogy rossz idomcsövet választottam ki, és ez által tök más virágok születtek, mint Tücsöknél... Nem volt kedvem szétszerelni és kísérletezni a csövekkel, így maradt ez, és maradtak ezek a kicsit lapos, de azért kicsit aranyos, hát hogy is hívjam őket, babarózsa virágocskák... Legközelebb már biztos jobb lesz, hisz " Jó pap is holtig tanul..." Gondolom, hogy majd az emeletes csokitortán azért nem lesznek olyan bénák...Azért Tücsöknek köszönöm az ötletet!



Illéskrisz Konyhája



11 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon édesek lettek! :)

    VálaszTörlés
  2. Kriszti már vártam a virágaid, mert láttam, hogy Anitánál tanácsot kérsz, és megnyugtatlak, nagyon szépségesek lettek! Csodás színük van, irigykedem a sárgára mert olyan színem nincs, de azt hiszem ideje lesz beszerezni porfestékeket!! Jövő hétre Anyukámnak kell meglepi tortát sütnöm, és most hétvégén azt hiszem legyártom rá a virágokat! :))) Nektek köszönhetően! :)) Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Te a tettek embere vagy úgy látom! Nagyon jól sikerültek szépek lettek! Én is megcsodáltam és mondtam is hogy kifogom próbálni. Szerintem még várat egy kicsit magára a dolog.

    VálaszTörlés
  4. Nekem borzasztóan tetszenek!!! Olyan szép színűek és aranyosak! A tortán biztos csodásan fognak mutatni - hisz' a torta is maga csodaszép lesz (ahogy Téged ismerlek)! :)

    VálaszTörlés
  5. Szépek lettek! Jól fog mutatni a tortákon. Majd megmutatod, ha készen lesznek?

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépségesek, gyönyörű a színűk!! Biztosan csodaszép lesz a torta, nagyon ügyes vagy.:)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is nagyon aranyosak, a kislány aki kapja biztos nagyon fog örülni :)

    VálaszTörlés
  8. Lányok!

    Köszönöm a kedves szavakat, nemsokára megmutatom a kész tortát... :o)))

    VálaszTörlés
  9. Tényleg nagyon szépek lettek, szuper ötlet.

    VálaszTörlés
  10. Ne csak a gyönyörűséges virágokat, de a torta receptjét is mutasd be légyszííí!!!

    VálaszTörlés
  11. Eddig mindig csak vettem "aranyárban" cukorvirágokat, kaphatok receptet a gyönyörűséges virágaidról.
    Köszönöm
    Giballa Kati
    http://gibkatkonyhaja.blogspot.com

    VálaszTörlés