"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. február 22., szerda

BROWNIE










Klasszikus Amerikai édesség. Hihetetlenül sok receptje kering világszerte, én megpróbáltam a legcsokisabbat kiválasztani, mert ugyebár " Ha lúd, akkor legyen kövér..." Talán egy valamit rontottam el, nem nem, inkább kettőt... Egyrészt kevés lett, másrészt legközelebb másfél szeres adagban fogom sütni mert talán egy kicsit laposabb lett az átlagosnál, a rossz tepsi-választás miatt, na nem mintha ez az ízén okozott volna némi zavart! Szóval nagyon csokis, nagyon finom és nagyon, nagyon... Úgy láttam Barbinál is ez a recept volt a nyerő...Tényleg szuper! Receptje ITT elolvasható...






Illéskrisz Konyhája



11 megjegyzés:

  1. Micsoda Brownie kompozíció! Meseszép!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg így jó:-)) Imádom, a a kép meg nagyon szuper:-))

    VálaszTörlés
  3. Ez így tökéletes Kriszti:) Nagyon szép kompozíciót kreáltál, tetszik:)

    VálaszTörlés
  4. Ó, de szép látvány! És ezek a csoki betűk... édesek. :)))

    VálaszTörlés
  5. Óó, ezek a fotók! Csupa csokiiii, áh, készen vagyok tőle(d) ;)

    VálaszTörlés
  6. Csodás... minden... úgy, ahogy van! :))

    VálaszTörlés
  7. Lányok!

    Egy szem villanás alatt elfogyott a süti, laposság ide vagy oda... Köszi a hozzászólásokat!!

    VálaszTörlés
  8. Engem nem nagyon érdekelt volna, hogy milyen magas vagy lapos. El hiszem, hogy nem volt épp hosszú életű, nálunk se lenne :D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ügyes vagy! Csodaszép képeket készítettél a csodás finomságról!

    VálaszTörlés