"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2012. január 27., péntek

SZALÁMIS FALATOK








Hasít a fogyókúrám. Teljesen elhagytam a kenyeret, a tésztákat és persze az édességet is. Nem is értem, hogy bírom...Talán a mérleg pozitív állása, ami tovább lendít a következő napra. Szerintem. Sokkal kevesebbet és mást eszem, mint eddig. Ha már nagyon "édes" vágyam van, akkor bekapok egy kocka fekete csokit vagy elrágcsálok egy marék mandulát. Eddig működik a dolog. Ma egy kicsit túlzásba is vittem a nem evészetet, úgy hogy vacsorára csináltam magamnak egy kissé bőséges "hideg tálat". Természetesen kenyér nélkül, csak úgy magában eszem majd meg. Persze a kisebbik gyermekem már jelezte, hogy besegít egy-két gyűrűbe...
Pár napig nem voltam, de olvastam mindenkinek az új bejegyzését. Nagyon finom falatok kerültek fel ismét. Mivel nem tudok most mindenkinek külön-külön  írni, ezért írom mindenkinek, hogy szuperek vagytok és egy csomó receptet eltettem magamnak! :o)




Hozzávalók: szalámi, sajt, sárgarépa, újhagyma, kígyóuborka.


A szalámit vékonyra felszeleteljük, az uborkát pedig vastagabb szeletekre vágjuk. Az újhagymát, a sajtot, és a répát hasábokra felvágjuk. A szalámi közepére tesszük a tölteléket, majd az egészet behúzzuk, az előre kiszúrt uborka gyűrűbe. Ennyi az egész, és máris készen vannak a finom szalámis falatok. Még egy igazi hideg tálon is jól mutatnának...






Illéskrisz Konyhája


18 megjegyzés:

  1. nagyon ötletes kis szalámi :)
    a fejléckép is nagyon tetszik, azzal a kelkáposztával is nagyon izléses

    VálaszTörlés
  2. Hajrá , csak így tovább ! Bár ahogy nézem ezt a tálat most én is szívesen fogyóznék veled!:) Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Le a kalappal, hogy ezt a szénhidrát megvonást így bírod. Én ha ezt a finomságot kenyér nélkül enném, bizony égne a gyomrom!! :))) Kitartás! Nyárra jók leszünk! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez is csodaszép. Micsoda ötleteid vannak! Tehetséged van a csodaszép ételek megalkotásához az biztos!! Én még nem tudtam rászánni magam az idén. Ahogy öregszem egyre nehezebb, hisz a főzés és az evés számomra örömforrás. Nehezen mondok le róla. Talán hamarosan én is összeszedem magam és nekilendülök :)
    Addig is biztatlak, csak így tovább:)!!

    VálaszTörlés
  5. A mindenit, ez nagyon jól néz ki! Én is szoktam szalámit vagy sonkát enni sajttal, zöldséggel kenyér nélkül, ez a variáció nálam is bejön! :))

    VálaszTörlés
  6. Húha, ez nagyon ott van:) Amilyen egyszerű, olyan mutatós. Bármilyen hidegtálon, partyn megállja a helyét:)

    VálaszTörlés
  7. Micsoda jó ötlet. Nagyon tetszik...!

    VálaszTörlés
  8. Kriszti, hogy neked micsoda ötleteid vannak... :)) Nagyon jól néz ki, mutatós és valami különlegesebb sajt mellé még a szalámi se hiányozna. Kitartás a fogyókúrához! Most én is diétán vagyok, együtt érzek. :)

    VálaszTörlés
  9. Csodálatos látvány, itt nézem korgó gyomorral, és rögtön éhen halok.:) Gratulálok a kitartásodhoz!!

    VálaszTörlés
  10. Lányok!

    Köszönöm mindenkinek a kedves megjegyzést és a biztatást a fogyókúrámmal kapcsolatban! Tényleg igaz az a mondás, hogy: Attól hízunk, amit megeszünk. Való igaz... Először a fejben kell eldönteni az elhatározást, csak utána szabad neki állni!

    VálaszTörlés
  11. Jöttem, láttam, elmentettem, jó lesz a diétába, de hogy rajtam kívül más miért diétázik, azt nem is értem, én vagyok itt a legdundibb!!

    VálaszTörlés
  12. Kukk be hozzám http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2012/01/ismet-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  13. Most is mindíg fantasztikusat alkottál.

    VálaszTörlés
  14. Kriszti!Szerintem Te ezt jól tudod, hogy a fogyókúra egyik alapja az ízléses tálalás.:-)Olyan gusztán tudod tálalni.Sok sikert Neked!

    VálaszTörlés
  15. Kolozsgabi!

    Szerintem sokan vagyunk, akik dundinak érezzük magunkat, mert ugye akik jó konyhát vezetnek, ott előbb-utóbb ez előfordul... :o)))

    Martinelli!

    Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál megtisztelsz vele!

    Mónika! Köszönöm! :o)))

    Nelli!

    Az igényes tálalásnak van jó és rossz oldala is...1. Még a diétás falatok is jobban az ínyünkre lesznek... 2. Több is fogyhat belőle, mint kéne... Köszönöm a biztatást!! :o))

    VálaszTörlés
  16. Nemzetiszínű harapnivaló! :) Vagy csak én látom benne a piros-fehér-zöldet? :D Van benned kitartás, hajrá, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  17. Vicuska!

    Nemzetiszín? Hm...Még nem is gondolkodtam róla. Lehet. És köszönöm!!

    VálaszTörlés
  18. szíves engedelmeddel ezt a művészi alkotást kiraktam a pinterest falamra :)

    VálaszTörlés