"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. november 23., szerda

THAI KÓKUSZOS-CURRYS CSIRKE

















Még a nyáron kaptam Trollanyutól,  egy raklap különleges fűszer csomagot. Volt abba minden, ami szem-szájnak ingere...Úgy gondoltam felhasználok belőle ma, egy currys fűszer alapot, megörvendeztetvén az elsőszülött gyerkőcömet. Ezeket a különlegességeket csak ketten szoktuk eszegetni, mert a párom, és a kislányom nem kedveli a Thai ételeket. Trollanyu, ezúton is megköszi, mert Isteni vacsoránk lett belőle!



Hozzávalók: 2 db. csirkemell, 400 gr. kókusztej, 5 dkg kókusz reszelék, 1 chili paprika, kevés oliva olaj, 1 zacskó Thai  Csípős Curry Mix fűszerkeverék, petrezselyem, só, 1 lime leve.



A csirkemellet felkockázzuk, kissé megsózzuk. A kókusztejbe belekeverjük a fűszer alapot. A csirkét kevés oliva olajon elősütjük, majd ráöntjük a fűszeres kókusztejet. A chili paprikát apróra felvágjuk és a kókuszreszelékkel együtt, hozzáadjuk a csirkéhez. Fedő alatt, lassú tűzön készre pároljuk a húst. A végén ízesítjük az ételt a lime levével, és megszórjuk az aprított petrezselyemmel. Forrón, jázmin rizzsel tálaljuk a currys csirkét.




10 megjegyzés:

  1. Kriszti el is hiszem, hogy isteni lett! Már a látványtól megéheztem! Azt is látom, hogy sikerült több képet egymáshoz párosítanod! Ügyes vagy!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg baromi jól néz ki nagyon szívesen csatlakoznék a kis társulathoz és csipegetném veletek...

    VálaszTörlés
  3. Próbáld nem lassú tűzön,hanem nagy lángon,rövid ideig"rázva"sütni-amig kifehéredik a kis kockákra,v.még inkább csíkokra vágott csirkemell.Érezni fogod a hatalmas különbséget-u.i.így omlós lesz a hús.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik ez a recepted is! Kép a képben technika? Bravo. :)

    VálaszTörlés
  5. Barbi!

    Tényleg nagyon jó volt! Pedig a curry elég megosztó fűszer, kevesen szeretik. Én sem voltam annyira oda érte, de ez tényleg nagyon finom volt. A képeket meg addig nyüstöltem, míg sikerült egy jó kép szerkesztő progit letöltenem...Jó nagyon, de még ismerkedem vele.

    Tündi!

    Van még, jut neked is! :o)))

    Névtelen!

    Köszönöm az infót, legközelebb előszedem a Wok sütőmet, és abban sütöm, ahogy írtad. Biztos más lesz a végeredmény...:o)))

    VálaszTörlés
  6. Petra!

    Köszönöm! Szokták mondani: "Jó pap, is holtig tanul..." Én is így vagyok a technikával...:o)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon guszta és tényleg klassz ez a kép a képben:) Mi nagyon szeretjük az ilyen ételeket, szívesen csatlakoztam volna hozzátok. A program amit használok, abban is lehet ilyet csinálni, de még nem volt időm megnézni. De most annyira megtetszett nálad, hogy utánanézek:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon guszta, én szeretem a curry ízét,de az én családom sem:(
    Szépek a képek,örülök,hogy sikerült.

    VálaszTörlés
  9. Érdeklődnék normál curry is megfelelő, miben különbözik a thay a normáltól?

    VálaszTörlés