"A kiválóság nem örökletes. A minőség nem veled születik. Csak akkor lehetsz a legjobb, ha a legjobbakkal veszed fel a versenyt."

Gundel Károly

2011. november 2., szerda

MICKEY EGÉR GOFRI








Amerika kedvence MICKEY MOUSE... Minden gyerek, kortól függetlenül, rajong a kedves mesehősért. 
 Szeptemberben ünnepelte a születésnapját a mókás, piros nadrágos egérke, aki a híres Walt Disney mester, álomgyárában jött világra. Ma már 82 éves is elmúlt a kulturális ikon-egérke, akit egy felmérés szerint többen ismernek, mint a Mikulást. Érdekes, nem?!

Hat évvel ezelőtt, egy kedves Amerikai nagynéni, Angyal néni küldte ezt a Gofri sütő masinát, az én kislányomnak, nem kis fejtörést okozva ezzel, az apukának...Ugyanis Amerikában, a hálózatban nem 220 W van, hanem csak 110 W, éppen a fele.... Mit volt mit tenni, kénytelenek voltunk valami áram átalakítót berendezést szerezni hozzá. Nem kis utánjárással, sikerült egyet vételezni, valamilyen "sufni-tuning' révén, így nem volt akadálya a mókás sütkérezésnek. Persze most már nálunk is kapható, és könnyedén beszerezhetjük a gyerkőcök nagy-nagy örömére...A tészta receptje, amit a készülékkel kaptam, hihetetlenül finom, puha gofri gyártására alkalmas. Örültem neki, mert én személy szerint, nem szeretem a ropogós gofrit...Szóval érdemes egyszer kipróbálni ezt a receptet is.






És a sütő...








ILLÉSKRISZ KONYHÁJA


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa gofri:) Biztos sokkal jobb kedvel eszitek ezt a figurás változatot, mint a simát:) Milyen jó is egy amerikai nagynéni.

    VálaszTörlés
  2. Elképesztő, hogy neked milyen szerkentyűid vannak!!
    Ha meglátják ezt az unokák!Nagyon tetszik.
    Megírnád azt, hogy azt a zenker tepsit, amiben a mandulás csillagokat sütötted - hol vetted?
    Marika

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes!Nekem a mostanában kapható palacsinta sütők is nagyon tetszenek.:-)

    VálaszTörlés
  4. Nem is láttam még ilyen gofrisütőt,nagyon jópofa.

    VálaszTörlés
  5. Trollanyu!

    Köszönöm! Habár nálunk azért tök mindegy a forma, simán is megeszik minden probléma nélkül... :o))

    Marika!

    A Zenker tepsit a CBA-ban vettem, de már évekkel ezelőtt. Mostanában nem láttam, de a neten próbálj rákeresni! Remélem tudsz majd venni valahol! :o))

    Nelli!

    Tényleg már sokféle létezik, azt sem tudja az ember milyet is vegyen..

    Flóra, Aleda!

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Nálunk is nagy kedvenc Mickey, úgyhogy ha nem haragszol, akkor ezt most nem mutatom meg a fiamnak, mert kiborulna, hogy most azonnal neki is kell! :)

    VálaszTörlés
  7. De jópofa! Az én lánykám is biztos bírná :)

    VálaszTörlés
  8. Hol lehet ilyen gofri sütőt venni? Valaki írja meg legyen szíves a vargafamily2008@citromail.hu-ra. Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés